09/07/2014

Ku yang dulu bukan yang sekarang... uhuk uhuk...

Assalammualaikum...

Bila saya baca entry saya yang lama2... makkk aiihhh... buruk nau perangai... asik nak marah orang je.... huhu... masa tu darah muda... erk? muda ke?? ye lah, stress kan... duduk asing dengan En. Somi... anak kecik2 lagi... susah senang tanggung sorang2....

La ni dah kool sikit... dah duduk sekali walaupun En Somi selalu takde bersama setiap aktiviti yang kami buat... sebab bz kerja cari rezki untuk kami anak beranak... tapi malam, bila dia balik... aku tetap cerita... dia still ada depan mata...

Alhamdulillah... pagi2 aku tak perlu tergesa2 nak hantar anak gi sekolah... En Somi yang buat... see, ada jugak perkara yang dia bantu kan...

Hopefully, aku semakin berubah... berubah kepada kebaikan... bukan makin muda pun kan... cuma... umur makin pendek... masa semakin hampir... aku pun tak pasti berapa lama lagi aku boleh lihat dunia ni... Semoga dipanjangkan usia... Insya Allah.. perjuangan masih belum selesai...