18/07/2014

Cerita 17 Ramadhan 2014 - Cuti Nuzul Al-Quran

Assalammualaikum...

Alhamdulillah tahun ni Kuala Lumpur dah mula ambik cuti Nuzul Al-Quran.. kalau idak... kene kojela aku... hari yang sangat busy giteww... poyo kannn... sebenonye aku dah lama buat bisnes kuih raya ni masa memula kawen dulu... tapi aku stop pas aku benti keje kat glenmarie... pulun ko masa tu tengah pegnenkan Afi... huhu... aku memang minat sangat berniaga ni... ntahla... satu kepuasan gitu... kalau orang suka dengan produk aku jual... orang beli... tak suka, tak yah beli.... sebenarnya aku tengah konpius jugak ni... aku dapat mesej dari blog kat email ramiashopp@yahoo.com tu tapi takleh buka... y? y? y? hmm... macamnila... kalau ada sesiapa yang nak email... ce email kat nizegurl81@yahoo.com stress aku takleh baca email tu.... kesian korang...


pagi2 Cek Su dengan aku dok pulun wat benda ni... pastu sambung dengan Tart pastu sambung dengan semprit... phewww... *lappeluh*

dalam kul 9 lebih tu awek ni datang tuk test mekap... majlis lepas raya... sapa mau mekap boleh panggil ambe... hihi... murah saje... kira kalau nak mekap bajet... boleh panggil saya... RM150 sekali mekap...


 aku salah buat day 17 benonye.. nak edit balik dah maleh... kuikuikui... nak photo grid lah sangat kan.... hihihi... aku tak upload air sebab kalu tak minum teh o, kitorang minum air jarang aje... jadi tak payah nak enteprem sangat lah kan... kuakuakua...