31/05/2014

Dnars Skincare

Assalammualaikum

Since aku tengok hits paling tinggi adalah kat entry 'kulit wajah caye'... hahahaha... meh le bgtau aku pakai produk pe... murah jew... aku tak pakai produk mahal sebab kulit murahan (bak kata abah saya.. huhu.. sampai hati)...

nak kata putih melepak tu idok le... nipu nauuu... hahaha!!! yang penting bersih tanpa jerawat/jeragat... muka aku ni benonye senang tumbuh jerawat... tapi idokla sekali berpusu-pusu jerawat nak keluar, sebijik sebijik.. tapi parut tu yg tak leh blah... Alhamdulillah, dengan produk ni dia leh reduce kesan parut n kalu ada jerawat nak keluar pun dia leh tolong matikan.. aku suka sangat... aku suka sabun cuci muka dia sebab guna susu beras gitu... meh tengok gambo... semua gambo aku amik dari fb stokis selayang... since aku pun dah jadi agen sebab memang rajin pakai sabun susu beras tu...

Aku pakai basic set normal je. Sebab kulit muka aku adalah kulit normal dan bukan abnormal... kohkohkoh... tak kelaka ok... untuk set trial normal ni juga sesuai untuk mereka yang mengalami masalah jeragat... tapikannn... kalu baru pakai 1 2 hari ko dah bising jeragat tak hilang, memang mintak penampo namanye... dei dei... bia lambat asal selamat... k, set ni harga dia RM59.90. postage fee RM7. kalu beli dengan stokis pun gitula harga dia... xcaya? tryla...
kandungan di dalamnya, magic day cream (sunblock), magic beauty cream (night), sabun susu beras n sabun collagen.

 untuk set trial jerawat dan berminyak ni harga dia RM59.90 juga n postage fee RM7.

 ni sebenonye set jerawat ye sebab guna toner treatment.
harga RM148.60
1) set pencerahan Dnars = RM59.90
2) Toner treatment = RM21.90
3) Yellow Cream = RM26.90
4) Magic Gold foundation = RM39.90

 Full set normal
RM154.60
kandungan
1) set pencerahan Dnars = RM59.90
2) Toner collagen = RM27.90
3) Yellow Cream = RM26.90
4) Magic Gold foundation = RM39.90
ha.. kalu guna set ni memang confirm, insya Allah aku akan putih melepak.. haha... tapi aku malas nak toner.. memula dulu aku pakai toner, pastu cepat abis. anak dara tolong pakai sekali.. hampeh.. anak dara aku kecik lagi nak join pakai mende ni.. tgu beso sikit. tak sesuai dlm bhs lain membazir je.. kulit awak comel lagi anakku


ni wajah-wajah mereka yang dah pernah pakai. ni pun testimoni stokis aku. Dnars skincare selayang. alang-alang dorang dah femes kat tenet. aku pun tolong femeskan lagilaa... hikhik..

k, kalu berminat. leh wasap or sms 0149889692.. insya Allah aku balas.

www.wasap.my/0149889692/dnars

bye wassalam.

1 comment:

  1. terimakasih atas informasinya gan, saya mencari informasi tetang jerawat yang selalu mengganggu penampilan wajah.
    .

    ReplyDelete