07/07/2014

Cerita 7 Ramadhan 2014

Assalammualaikum

Harini yang aku kena gi kedai... huhu... malam tu aku gentel kuih rotan siap2... pagi pas sahur, aku goreng....



dlm kul 10 lbh gtu.. stok susu mummylicious sampai...

Sape mau? hihi... hq mummylicious akan tutup start 16hb julai sampai august.., x igt brape hb.. jadi stok yg ada, kalu habis 2... kena tunggu lama lagila nak order... lupa nak amik gambar sampul raye.., hihi.., satu botol dpt 1 pack sampul raya mummylicious ye.,,,

pastu siap2 gi koje... naik lrt je... aku kene tolong outlet jalan tar... pegi awal sebab nak singgah jakel, nak cari kain wat shawl raya... buat sendiri je... nanti udah siap, aku upload ye... tapi masalahnye... aku tak jumpe kaler yang aku nak... argghh!!!! Tensi2... udahle kene naik tingkat 3... naik eskalator pun... hihi... turun guna lif... tapi aku nak tensi jugak... ahaha!!!

Masa kuar dari lif nak ke pintu utama tu... aku rasa macam kat red karpet je sebab sume orang ketepi... dalam hati rasa macam... apsal ek? tadi nak masuk punyela susah... sekali nak kuar... mudah aje... rupe2nye masa nak dekat sampai pintu... muncul DYMM Agong kite beb... aaaaarrggghhhh!!!! why nobody tell me???? y? y?????? senyum je baginda... bodyguard dia pun tak marah aku kate... hoi budak, ketepi la!!!! hihihi... nasib baikkk... aku terus ketepi.., pastu wat mcm xbersalah... hihihi... kalu kene marah mau nanges kat situ jugak... sobsobsob...

Pastu terus gi kedai... wat koje sampai pitam... hihi... tipu je.., ramai giler org... letih aku nengokkan.. hihi.., oart yg paling aku tak suka waktu buka.,. aku manala reti gi bazar bagai ni... so, aku buka mkn kebab n minum air tebu je... cukup le tu... pastu luruskan badan.., hahaha!!! dah start sengal2 dah time ni... tp leh bertahan lagi... hewhewhew... kul 10.30pm, aku terus cha alif ba wau ta..., tak larat dah mak encik...

Pagi nak sahur tu yang stress... En Somi kejut aku bangun nak siapkn mknn... makkkk aihhh... sakit giler kaki... bgn jugakla, turun tlg mak n adik... tapi tak tolong mana pun... takleh berdiri sangat... part yang stress ialah... kena naik semula kejutkan orang yang kejutkan aku tadik.., adehla.., dahla sakit kaki.,, adik aku bg hp suruh kol, xjawab pulak...terpaksala aku naik jugak.., menggigil rasa... rupenye dah bgn.. tgh kejutkan si teruna tu... sabo je mak hencik..,

K,la... tu je nak cite... hikhik... bye wassalam...