11/07/2014

Cerita 11 Ramadhan 2014

Assalammualaikum

Masa aku tengah taip ni aku memang mamai yang teramat sangat... mana taknye... kalu tido nak dekat kul satu pastu kul 4 bangun... tapi harini aku bangun kul 6... kuikuikui... cutt tiiiii.... hihihi.... pastu terus tak tido... nak tido balik kul 1 balik... adusss.... macam zombie dah ni....

Aku dapat order puding cream caramel tapi aku tak buat... berlagak eh? hihi... bukan pe, aku jual RM15, orang suruh buat RM5... tolongggla... jangan poningkan palo den... pastu tuka, request RM10 pulak... hmmmpphhh sangat dia neh...

macamana aku nak jual RM5 kalu modal dia pun lebih dari tu... RM10 pun tak balik modal... RM15 tu pun dah okay sangat dah... ada la sikit untung dari xdok kan...

Sekarang ni aku tengah belajar wat bodo... ada paham ape itu buat bodo?? hihi... tiap kali orang yang budus wat salah, pastu dia marah aku atas kesilapan dia,,, aku wat bodoooo je... sebab aku dah anggap... jangan dilayan sibodoh itu... bia dia terus dengan kebodohannye... ahak ahak... lantak kau la....

Juada berbuka untuk Ramadhan ke 11 ni.. simple aje.... mak memang gitu... hihi... masak yang mudah2 saje... wat roti jala lagi... hihi... feberet Afi... tapi aku yang lebih... even tak pose pun aku still tak makan tau kat opis... sama je macam orang pose gaks... huhu...

Si Mia tak belajar pose lagi... kecik lagi baru 5 tahun... Afi, tahun ni baru 1st time blaja pose... Alhamdulillah... tengok macam larat je... takde ngadu letih ke hape kan...

Okla, takde cite best plus ngantuks sangat nak cite... haha!!! teruk tul!!!

Bye, wassalam...