06/07/2014

Cerita 6 Ramadhan 2014

Assalammualaikum

Lama dah x update... bukan pe mengalami kepenatan thp naga dah ni.... bukan penat je skt bdn sekali... huhu... lama dah tak duduk kedai... tetiba thn ni boss suruh staff hq turun padang tolong kedai.... aku yg rasa macam nak mintak tolong balik... huhu.... help help...

malam balik koje tu rasa letih je kaki ni... tapi pagi tu menggigil2 kakiku... macam orang yang kaki dia krem tu kan... ni rasa dia masa berdiri je... kalu duduk, kurang sikit... tampal panaflex kat peha dua2 belah and satu kat lengan.. kes buat stok ar ni... bengkak tanganku... lama tak buat kan...

Emm... Ramadhan ke6, aku tak sempat tolong apepun sebab jem masa balik koje... adik aku yang banyak no
long.... hmm... sib baiklah mak n adik aku ada... kalu idak, mungkin aku anak beranak buka makan mamee chef je kot... hewhewhew...

Meh tengok apa yang ado...


Begedil kentang... pas buka wat macam makan kuih... dap dap

Gulai Ayam... yang ni bumbu dia wat sendiri...

Ikan masin, pembuka selera...
Kacang panjang, kobis and udang... pun sedap... hihi... beranilah cakap xsedap... hihu.,,
Ni jelah juadah buka kami... pun cukup je... hihi... kalu buat yang pelik2, sape mau makan... hihi...