17/07/2014

Cerita 15 Ramadhan 2014 - Alhamdulillah rezki..

Assalammualaikum

Harini pas sahur sibuk le memacking sume balang2 nak edarkan kepada ejen dan kasteme... kelam kabut jugakla kan... sebab nak kena wat cepat... aku kene keje harini? apa dia?? keje?? ye,, bekerja pada hari ahad... saya sangat suka....

biskut2 yang aku buat ni sume buat sendiri ye... bukan buatan mesin... pakai tangan... lenguh tangan kuuu... huhu... bukan tangan aku aje... tangan Cek Su sekali... muahahaha!!! sebenarnye nak wat stok untuk bazar... dapat order... Alhamdulillah rezki... cuma... takut nanti... aku tak dan je untuk bazar... yelah... bisnes part time kan... aku pentingkan customer order dulu... bazar ni.. kalu dah tak dan sangat... burnkan je la kot deposit tu... bagi orang lainnn... huhu...


ni je yang tinggal... tu pun dah ade tuan jugakkk... huhu... dok pulun restock dengan Cek Su sampai kain baju kat umah tu berbakul2 tak lipat dan berbakul2 tak basuh... pening dah haku... memang tak jengok atas dah... dok bawah je... bilik dah macam hotel dah rasa... betul2 untuk titon...

penat usah kata la kann... sampai aku rasa terawang2 je.. huhu... orang dok gosip2 pun aku rasa dah tak masuk dalam otak aku... takleh berhubung dah... tapi lum putus urat.. huhu... Cek Su pun macam tu... blurrr... haha... dua2 mengong sudah...

nak order... sms/wasap 0169303884 email ramiashopp@yahoo.com