18/07/2014

Cerita 16 Ramadhan 2014 - Mengidam

Assalammualaikum

Sebelum tu nak bagitauuu... aku tak pegnen... ni ngidam mengada2 namanye.. tak tauuu la kenapa yang payah sangat nak dapat kalau time carik... tak carik.. nampaaakkk je... apa yang aku ngidam sangat??? owh... eskrem je ponn.. haha!!!


eskrem mooo... ngidam macam benda tu mahal nau nau kan... bila dapat 5 biji terus aku tibai... tapi bukan untuk aku sorang... agak2 la kan nak membeli pun... Aku, Cek Su, Afi, Mia and Embah Wan... Embah Anang tak makan eskrem ye puan2... hihi... puas hati aku pas buka dapat makan eskrem... muahahaha!!!! dulu masa pegnenkan afi pun, eskrem ni la aku makan hari2 pastu minum vitagen... sedap gile rase... haha!!!

malamnye aku sambung wat buah rotan... masa tengah dok menggentel En Somi balik,,, apa lagi... sila bantu saya... haha!!! ikutkan je la kan... kata sayang bini... hikhikhik!!! kul 1 terus zzzz... yelah sebab nak kena bangun kul 4 kan...

masa iftar, Embah Wan buat nasi goreng... laku kauu... lama tak makan kan... giituuulaaa...