11/07/2014

Cerita 12 Ramadhan 2014

Assalammualaikum..

Harini balik2 umah tengok mak buat sup ayam untuk berbuka puasa... boleh makan dengan nasi atau mee... sila pilih.. hihi... masa orang tengah berbuka, aku sibuk wat doh untuk kuih bijan... aku panggil kuih bijan je sebab banyak bijan.. haha!!!

Pastu baru terhegeh2 nak makan.... pastu membebel dah macam mulut itik sebab anak2  tak nak mandi... hihi...

masa aku tengah lepak2 kat bilik, Cek Su datang nak tunjuk sesuatu... sesuatu itu adalah rahsia.... hihi... si Afi dengan Mia, standardla... main pastu gaduh,... aku dah malas nak layan... lantak situ asal takde yang cedera sudah... kalau nanges,,, dua2 kena.. huh!... tetiba aku dengar Afi cakap.. 'Mia! cuba tengok mama dengan Cek Su tu... mana ada gaduh2.. baikkk je... Mia ni asik nak gaduh jee...'... amboi... ko buat mak ko jadi contoh...haha!!! mak dah tua nak... nak gaduh apenye... tu je sorang adik yang mak ada pun... huhu... masa kecik selalu kena lepuk tu... pastu mak ko kena lepuk balik dengan Embah Wan... haha!!! umo jauh... tergolek adik aku tu kalu aku lepuk... kuikuikui...

Korang tengok cite Ramadhan Jangan Pergi... nangis2 aku tengok cite tu... aku sorang je pun yang tengokkk.. haha!!! yang lain gi terawih... budak2 tengok kartun leee... kannn...

k,la... letih dah membebel... baaiiii....