03/03/2016

Lukisan anak-anak

Assalammualaikum

ni gambar2 yang ada dalam desktop cik hani... saje la nak tepek kat sini... takde keje...
ni gambar rumah... rafiq la kot ni yg lukis... terpengaruh dengan minecraft sangat... abis petak2... xde seni langsung... huh!

yang ni mia... petman... mungkin abang rafiq takmo tolong siapkan... mia banyak bergantung dengan abang dia... 


betul x pengaruh minecraft... muka orang pun petak... ni kompem rafiq yang buat...

tu je la yang korang tau kan... kalau tak minecraft,... angry bird... spongebob... anak aku xbrape reti sangat sebab aku tak bekenan dengan deme... tak sesuai ditonton oleh kanak2...

nape aku kata tak sesuai? ce tengok perangai si patrick tu... ntahla... malas nak kritik banyak2 cite orang... sebenarnye waktu aku taip ni aku macam blurr sket... leher aku tkehel masa aku beralih duduk... hadoooo.... terus takde mood nak wat keje... rasa kebas je kapla... kebetulan pulak ada client mintak quotation... sib baik tinggal nak edit2 je... kalau tak... aku bagi quotation blank se blank otak aku harini...

k, tu je kisah nak cite... xde idea... bye..

No comments:

Post a Comment