04/03/2016

Sembang Jumaat - kata rehat kan..

Assalammualaikum

sekarang ni tengah rehat... waktu solat jumaat... memang akan tutup kedai... sebab bahaya... sebelum2 ni dah macam2 orang datang buat 'lawak'... sebab tu kasi tutup untuk keselamatan diri...

si kenit ni dah makin lincah... rasa macam sekejap je dia dah besar... dikkk... janganlah besar cepat sangat... huahuahua.... semua tempat dia jelajah.... mana2 celah.... yang paling suka dok bawah meja... tau je lah bawah meja abng n kakak tu macam2 adoo..

ha!!! mana mau larik!!!

ni keje laki aku... pakaikan sepit rambut banyak2... xde koje...

ni gambar hari sabtu bila tah... aku tolong mbah wan jaga si zaim anak cek su... cik su laki binik gi cherating ada teambuilding kampeni deme... simekyam ni... boleh pulak dia membaham gajah si zaim... raksaksa betul... member tu rilex je tido macam xde hal...sib baik raksaksa ni tak panjat bouncer zaim...kalau tak..... (sila sambung semdirik)

ni biasalah... hari ahad nye aktiviti... memerap dalam keto... lembik mak ko dok kena pijak2 dgn budak 8 kilo... bukan takat pijak je... gigit lagi... cakar lagi... sib baik ko tu baby... kalau abang ko la... memang dah kena jotos dengan mak ko ni...


video
meh tengok apa yang dia bebelkan... aku tak paham... korang?



No comments:

Post a Comment