29/02/2016

Gurau kasar

Assalammualaikum

ni aku main vonvon... saje jer... nak jugak perasan sekali skala.... tapiiii.... ko tengok laki aku reply pe? hampesss!!!


aku sound dia... tak baik tau meng aibkan wife kat fb... dia wat muka pelik... eh? camtu pun mengaibkan ke? hahaha!!! tak persa'ang tul laki haku nih...

memang camni la... kalu tak puji diri sendirikan... memang tak la laki aku nak puji.... redha je dapat laki gini... tapi kan tapikan... dok sedap sangat ngutuk aku kan..

him: eleh, mama tu perasan cantik...
me: dah tu... nak tunggu abang puji... memang takla... cett... eh, tadi kan mama jumpe uban selai... panjang gilerr... tua dah mama...
him:baru sedar ke diri tu tua?
me: lama dah sedar... saje je puji diri sendirik...
him: tu lah, dahla tua... tak cantik pulak tu...
me: choii!!! dahtu dulu abang ngorat mama sebab pe??? bukan sebab cantik ke??? (read: cantik dmata laki aku k)
him:........ (spechlesss... sambil sengih2..)

aku memang tak cantik pun... tapi... cik abang oiii... puji la sket bini ni... rasa macam nak nangis teresak2 di bucu katil jer.... kasau nau gurau eh...

pompuan belah kiri yg berdiri, golap, pendek, berlengas... tulah aku... tak santek kan... ada aku kisah! boipren pun xde time ni... cuma aku xpaham... apsal aku x perasan ada mamat dok menyelit blakang aku tuh????

No comments:

Post a Comment