02/06/2014

Dnars Skincare - Kulit Menggelupas

Assalammualaikum..

Ramai yang bertanya tentang masalah yang dihadapi bila guna Dnars iaitu Kulit Menggelupas. Teruskan sahaja penggunaan produk ini memandangkan ia adalah satu proses untuk membuang kulit mati.

Proses penggelupasan ini bergantung kepada kulit seseorang. Ini kerana Dnars juga adalah rawatan untuk resdung.. macam saya, penggelupasan kulit berlaku didaerah hidung dan atas bibir yang mana resdung saya adalah disitu... tapi tak lama dalam seminggu sahaja...

Tapi, ianya juga bergantung kepada kulit seseorang juga... mungkin ada yang ambil masa lebih lama dari saya... dan berita baiknya, jika anda berhenti memakai Dnars, kulit tidak akan rosak.

Ini kerana, saya adalah salah seorang pengguna Dnars yang femalas... hahaha!!! pakai masa nak pergi keje je... hihi... Alhamdulillah... kulit still ok dan tak rosak... kalau duduk rumah, langsung tak pakai tapi sabun muka, saya pakai.. yelah, masa mandi mesti cuci muka ye dok?

Ok, jangan risau-risau sebab Dnars menggunakan bahan semulajadi. Insya Allah dan yang paling penting masa cuci muka jangan lupa berselawat...

Wassalam...

Saya pakai samsung galaxy y hello kitty je, takde 360.. hewhewhew...


3 comments:

  1. Hehehe kita pun baru seminggu guna product ni....kulit mmg mengelupas huhuhu....salam perkenalan...remember me? Pink group-Mamee....jemput singgah n follow blog kita embunpena.blogspot.com ....ngeee!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah follow.. awak bila lagi?.. hihi

      Delete
    2. heheh sudah2...cuma tak letak gambar je tu...ngeee

      Delete