27/06/2014

Dnars Skincare - Promo Hari Raya

Assalammualaikum...

Sorry... punyela busy bulan ni... terkejar2 rasanye nak wat keje... keje yang sedia ada dari 10am - 7pm... nak siapkan tempahan kuih raya lagi... nak siapkan untuk bazar lagi...  semalam dengan hari ni pulak terkejar2 ke sekolah nak amik report card anak2... nak dapat giliran cepat.. leh datang keje on time... boss berkira sangat soal masa... lambat sebab traffic jem pun kena marah.. alahai... keje dengan orang kan.. redha je la... hihuuu.. ni pun dah rasa dah macam zombi... takpela... muda2 ni kena kerja lebih sikit... cari rezki... tua sok nak rehat banyak2... insya Allah.. kalau sempat...

ni curik2 masa update sikit pasal dnars skincare... ada promotion full set normal... aritu sempat letak gambo je... hihiii... kalu nak cantik masa raya, ni lah masanye... kalau 2 3 hari nak raya baru nak pakai... hmmm... xdapekla den nak tolong dan yang penting, konsisten...

satu lagi nak cite... kadang2 saya tak leh nak jawab soklan bila orang tak beli dengan saya tapi beli dgn orang lain... acane?? kalau muka rosak or whatever n tak beli dengan saya... sila ke kiosk or kedai yang anda pergi tu ye... tanya sama dia... dan satu lagi... ini pesanan stokis saya... kami akan entertain pelanggan kami... sebab saya takkan terus jawab directly... saya akan rujuk stokis dulu... yelah.. kalu salah jawab kan naya... bila soklan2 di ajukan tak pernah berlaku... nampau nau bukan dari kami...

Maaf... kami orang meniaga... apa sahaja yang berlaku kat pelanggan kami... akan kami bantu... kalau pelanggan orang lain, kami tak nak ganggu... macam beli handphone rekon kan... pastu gi tanye kat kedai ori... mestilah dorg marah maa.... tapi saya lum tahap marah... kalau nak murah, murahla kesannya...

tapi yang kali ni ada offer... Full Set Normat RM150...  dan yang penting... no postage fee... yeehaa!!

0169303884

auuummmm... bye..


No comments:

Post a Comment