29/06/2014

Selamat Datang Ramadhan Yang Berkah...

Assalammualaikum


dikesempatan ini aku ingin memohon ribuan kemaafan kepada semua umat islam dan yang bukan islam di luar sana, jika ada melakukan kesalahan dan kesilapan yang aku tak sedari... mohon bagitau jika rasa aku ada wat salah dengan korang... untuk Mak yang tercinta... kompem2 aku memang maaanyak wat dosa... hikhik!!! garang macamana pun, mak still tolong aku... saaayang mak... muuaaahhh!!!

untuk En. Somi... I luv u... kikiki... poyo kan bagitau kat blog... bajet tak penah wat salah... tak mintak maap.. hikhik... auu maluu la...

k, Selamat Berpuasa semuaa...

Walaupun blog aku takde pengomen... tapi Alhamdulillah ada readers... makasih ya baca blog saya...

Nama pun diari hati saya... so, sume yang ada kat blog ini, datang dari hati aku yang tulus ikhlas *rasamacamnakmuntahsilalahmuntahye*

babai...