20/10/2017

Progress rumah kecil kami

Assalammualaikum

14.10.2017

Petang, balk kije tu, ajak mia n caca gi tengok rumah kecil kami. Caca takut nak masuk. Buat aku scary je tau.. huhu

Ni kat depan rumah. Iye, separuh batu separuh kayu. Tak kisahlah janji rumah. Dah itu je yg termampu. Hihi

Yg mia sandar tu bilik aku. Sebelah bilik mia n caca, belakang bilik afi.

Ni pandangan dari depan pagar

Ni pagar rumah. Siap ada peti surat lg. Hihi.. itu je lah yg ada setakat ni. Hopefully bulan 12 ni dah boleh masuk. Yg merimbun tu pokok rambutan. Buah warna kuning. Sedap uolls. Tgh berbuah ni.. budak2 je makan. Aku tak berani sbb tgh batuk2. 

Tu je cite pasal rumah. Kena letak la muka tuan tanah. Kang kata nipu pulok. Ahaks.

K. Bye, wassalamu.


2 comments:

  1. siapa buat rosmahani? berapa rege

    ReplyDelete
  2. Buat dia nye based dalam rm20k. Abah aku beli bahan, upah org. Hihi. Yg bhgn dlm tu buat sendiri. Laki aku buat, abah aku ajar.

    ReplyDelete