21/10/2017

Kena Maki

Assalammualaikum

Kahkahkah

Yg kena maki ni aku bukan aku maki orang. Adehla... dok rasa nak gelak jer.. sendiri yg salah.. apa nak buat.. redha je ler.. huhu

Alkisahnyer.. sabtu nk gi kije tu punyerlah paneh.. paneh lit lit.. sampai aku takleh mikir... so, masa kt mrr2 tu aku nk masuk lane tgh. Tgk mcm xde kete, sekali masa aku masuk tu kena hon kauuuu... tkebil2 aku, sape hon.. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Rupanya ada ketelaaa... kelisa.. marah sungguh kelisa itteww. Siap bagi lampu kat aku.. aku angkat tangan tanda soriii... oh, tidak... mereka tidak puas hati, terus masuk lane kanan, tunjuk tgn kat kapla beliau sambil ckp bodoh.. agagaga... redha je lah... nak buat macamana... satu keto maki aku.. kuikuikui...

Macamana boleh tetiba ada keto? Aku konpius ni? ๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค” hmm xpolah, benda dah jadi pun.. marah beno orang masuk lane dia... puik...

Sib baik bukan samseng jalanan.. matilanak... huhu.. 

Gambar sumber google. Takde kena mengena dengan orang yang maki aku... kuikuikui...

K,lah tu je nak merapu.

Bye, wassalamu



No comments:

Post a Comment