19/10/2017

Happy Birthday Firas Zaim

Assalammualaikum

14.10.2017

Happy birthday Zaim

Zaim turns 2

Sebenarnya birthday zaim 11.10.2017. Tapi mama dia nak buat 14hb sebab hari sabtu. 

Aku jadi tukang masak n makan je. Taktau kenapa x amik gambar makanan. Penat aku masak dari pukul 4 pagi

Menu
Nasi minyak hujan panas
Gulai ayam terengganu style
Ayam masak merah
Acar timun
Spagheti bolognese
Nugget ayam
Cream Caramel pudding
Jajan2 utk kanak2
Air Jagung homemade (sedap giler)

Birthday boy di apit oleh princess. Yg pakai riben pink tu hana. Sambut besday jugak. Yg pakai baju pink tu caca, menyibuk aje. Huhu..

Kagum nmpk api

Acah2 tiup je ni. Tak padam pun lilin nyer.. kahkahkah!


Besfren mak aku. Antara yg terawal sampai

Anak2 didik mak. Mak ajar ngaji kat sini

Doa pembuka majlis oleh Abah. Abah tengah tengok org siapkan bilik untuk rumah comel kami. Tu yg seksis tu..

Majlis start pukul 11 lbh. Dlm pukul 12 aku nk gi kije tu. Ramai giler tetamu yg hadir. Dah mcm kenduri.. huhu.. tapi aku terpaksa hai hai bai bai je. Hihi..

K, tu je citenyer.. 

Semoga Zaim n Hana membesar dengan sihat dan cerdas.

Muah muah muah..

Bye. Wassalamu


No comments:

Post a Comment