21/05/2015

Pindah Rumah

Assalammualaikum

Pindah umah tuuu bukan umah beli... tapi umah sewa jugek... dekat sikit dengan tempat haku cari rezki... tapi perancangan pas beranak nanti... sekarang dok umah mak lagi... yelah anak2 dah sekolah... kang nak kehulu kejilir gi PPD pulak nak uruskan tuka sekolah ni... terberanak aku kat dalam kete... huhu.... 

Banyak sebab aku nak pindah... selain dekat dengan tempat keje... si Afi tuuu.... melampau sangat dah sekarang ni... tensen aku... manja nau2 dengan mbah wan dia.... stress haku... sampaikan botol air pun mbah wan yang masukkan dalam beg... haishh!!! tu pun takleh buat sendiri ke???? mendidih aku nengokkan... 

taula... nanti dok asing dengan mbah... siap ko... geram haku geram... lagipun senang sikit mak n abah aku nak kemana2 kalu takde cucu2 dia ni... insya Allah... aku balik jugak nanti... duluuu... masa aku menyewa kat bandar baru ampang... tiap2 minggu kena balik... sabau je lah... kali ni tak tau la... sebab aku memang akan jumpa supplier kat sri rampai tiap2 bulan... so, balik tu menyinggah la ke hulu kelang... dokek yoo...

ni aku tengah nak deal dengan satu supplier kat sg buloh plak... hoii!!! bakpe tak reply email n wasap aku?? hampeh tul... ha, nak marah la ni... ko taulaaa... keje dengan perut berat... panas lak tu dalam umah ni... mau aku tak cepat amarah... huhu... melencong lak cite pasal supplier..

oh, rumah tu kat bandar baru bangi... servis apartment... kecik jer... cukuplah stakat family kecik kitorang ni... sewa je kan... tu pun RM900 jugak... aaahhhaaaiiii... xde dah rumah sewa RM400 zaman2 ni... kecik hati... sayang rasa nak kuar duit bebanyak... yes!! ai is kedekut... ko hado?? takpelah... janji dekat... senang nak gi keje... anto anak2 gi sekolah bagai...

En Somi la jauh sket nak gi koje... lantak situ... kehkehkeh... aku ada anak kecik takkan tiap2 hari nak travel jauh2... tak kuasa... dia gi sorang2... sila kan... hiks!

k, tu je nak membebel... bye. wassalam

No comments:

Post a Comment