20/02/2016

BF anak ditempat awam

Assalammualaikum

Aku tpanggil nak wat entry nih... Terpanggil koo... Ecewah....  Yelah.. Aku pun tgolong dlm golongan fully bf mummy... Kenit ni xmo susu formula... Ditolak2 nya guna lidah.. Geram aku... Even aku masukkan susu yg aku perah pun dia xmo... Nak direct juga... Korang tau tak mcmana hazabnyer kalu anak ko ngamuk nak susu??? Stress tau??? Kelam kbut rasa...

Adala aku baca komen yg nyusukan anak dlm toilet... Xpela...  Kalu aku mmg idok le nk g tandas.... Nanti dgn aku2 sekali nanges dlm toilet tu... Dpt yg bersih.. Hokey ler... Yg dah mcm loji tu... Yekkk!!! Kalu tmpt yg ko g tu ada tandas la kan... Kalu ko gi tmpt yg xde tandas??? Ko nk ckp kat kenit tu... Nnt blk umah br mama bg susu.... Boleh? Mau dia melalak macam kena dera gayanyer.... Selak baju lambat pun dah meraung2... Ni nak tunggu sampai umh... Mmg ko cari nahas... Dgn baby dgn mak nye stresd kat situ... Dgn bapak2 nye sekali stress... Tak pasal2 mau gaduh kat situ pasal anak lapa jer... Adehdrhdeh!!!!

Aku tak berani ckp pasal hukum... Kalu nak lyan ckp2 orang ni mmg matikla... Dah tau ada anak kecik, takyah la gi jlan... Yg jecik tu yg kecikla... Yg besar2 ni nak g jalan... Dahtu nak tinggal dia kat umah sorg2... Ataupun tgalkan kat org... Pastu kite g bjimba.... Mmg no la... Sian anak aku... Dia oun nk seronok2 dgn abag n kakak dia... Wpun baru pandai gelak... Mnjat atas orang... Gigit orang... Ckp abbababababaaaa!!! Benci tau... Penat aku kelek... Abah dulu yg kuar dr mulut dia...  Mak jeles ok... Tp dia tau.. Kalau g jalan tu best... Nanges time nak nyusu jer... 

Ada mcm2 cara kite nak nyorok time nyusukn anak... Yg pakai tudung labuh mmg bonus utk deme... Kadang aku tutup dgn cardigan.. Kadang dgn tuala baby... Kadang dgn kain lampin... Janji tutup... Wpun org tau aku tgh nyusukan anak... Dahtu? Nak wat mcnana? Ank aku lapar hokeey!!! Pastu skrg ni dah ada sarung utk cover time susukan baby... Yg bminat boleh beli... Tak salah... Lntklah org nak kata apa... Janji kite tak tayang aurat kitabsudah... Sape suruh ko berimaginasi? Ko bodo ko bodo... K.bai..

Masih jual Dnars 0105043060

Blog lama tak update... Bz dgn kenit n dobi... Mgigil dah rasa ni... Ada yg nak urutkan cik hani??? Hihihi...

Mek yam dah pandai selfi tau... Besar dah kite... Hihi...


No comments:

Post a Comment