23/02/2016

Aktiviti hari minggu yg wajib

Assalammualaikum

Lama dah nak update aktiviti haru ahad aku ngan budaj2,,, tp duk ler dkm draft tak kuar2,,, tak reti nak strt macamana... Hihi... Hari ahad biasanye dlm jul 11 tu aku kuar anta bebudak gi jelas silat bangi... Bia ada aktiviti sket..  Ni dik ngadap gajet je sampai rosak tab laki aku... Dah rosak nak kerjakan hp aku pulok... Boleh blah!

Sepanjng diorabg latihan dari kul 11.30 sampai 1pm... Aku ngan kenit dok oam kete jer... Si kenit ni mana reyi dokdiam... Kalau dapat merangkak... Hbis semua benda dikutipnya masuk dalam mulut.   Bila nak korek dah macam nendera anak dibuatnye... Dok la dia jerit2 macm kena libas dgn rotan... Malu mak ko...

Alang2 nak selpi.. Bia dgn mak dia sekli le kan... Hihi

Ni aktiviti kanak2 ribena sebelum kelas bermula... Hahaha!!! Sabo je ler...

Kenit takmo dioegang2,,, lepaskan saya... Lepaskan saya... Ye lah... Nak merangkak n mengutip je kan keje ko skrg.. 

Ni Selpi hari lain pulak... Kiranya ni la keje part yime aku bila bebudak tgh training....banyak tul typo... Skrg ni aku hapdet guna hp je... Lantak situ... 

No yg available utk Dnars 0105043060... Takpun g je fb cik hani... Mesenger lways on. K.bai

Wassalamu

No comments:

Post a Comment