10/09/2014

Tempahan Tart Nenas

Assalammualaikum

-sila scroll untuk new entry-

Tempahan tart nenas dibuka semula dari hari ini sehingga 3 Oktober 2014... 

Dibuka semula 8 Oktober 2014... sepanjang masa... saje la... kot ada yang nak makan saje2...

Rugi tau tak rasa kuih tart nanas Cik Hani... resepi dah diubah dari resepi asal... bagi sodap... 

Harga: RM50/80 pcs - sebalang

Sebelum ni Cik Hani jual RM25/40 pcs.. bagi balang besau la kan... baru masyuk... 80 pcs tu jangkaan wat masa ni tapi harga still RM50... takkan kurang dari 80pcs sebab kalau bole nak cari balang yang boleh isi 100pcs terus... doa2la ye... 

Nape jual murah? Mak saya kata meniaga jangan ambil untung banyak sangat nanti jadi riba... lagipun Cik Hani guna balang tutup merah aje... hehe... kalau bekas lain... mungkin mahal sikit la kan... Ni Homemade tau kena tempah awal... jangan malam ni order nak esok siap... siap korang... order pagi ni nak esok pagi... yang ini dibenarkan...

Bole pm/wasap 
Cik Hani 0169303884
Cek Su 0127335025

No comments:

Post a Comment