04/09/2014

Majlis Tunang Cek Su

Assalammualaikum

Lepas raya haritu aku agak busy dengan urusan Cek Su nak tunang ni... busy apa? busy body... hahaha!!! sedap je kan kata orang... seminggu sebelum Cek Su nak tunang... aku gugur pulok... baguih sangat... huhu... 

 Keliling ni sepupu sepapat aku belah Mbah Wan dan Mbah Anang... yang baju hijau sebelah Cek Su tu kawan dia... Sponsor coklat homemade bentuk ros... ada kat bakul tu... nampak ke idok??? sedap ke idok aku tak tau.. sebab hantaran utk pihak lelaki... yang pasti... santek sangat...

 Lama aku dok sini dok mikir... apa lagi yang tak kena dengan hantaran ni..

 aku makan kek pun amik gambo... biasala... retis kan... sume nak... kohkohkoh...

 kan dah kabo... ade yang tak cukup... haish... ahkak jugak... busy body sungguhla Cik Hani ni kan...


 Suka sangat diaaa tuuu... 

 ni kaum pompuan yang ada dalam family aku... yang takde cuma Mbah Wan, Kak Nor, Aleesya dengan Mia... Mereka busy dengan urusan memasing ketika ini... ecewah... Mia gi merayap umah orang depan... hadoi...

 Beso dah anak dara... tuaa dah abang2 aku... hahaha!!! suka kan kutuk orang... sedap... nyummeyy!!

 Mbah Yot... Jangan dilupa... 

Bakal pengantin... kejap je ni.. amik gambo.. pastu halau keluar balik... syooohhh syooohhh... belum aci... haha!! percaya ke???

ni le dia cameraman... mekasih Kakak... jasamu dikenang... sok kakak kawin... kitorang tolong ye... tolong makan... hahaha!!!!

No comments:

Post a Comment