15/03/2011

Kuar beli barang

sebenanye saya malas benar nak kuar umah, lebih lagi kalau bertiga-tigaan jek.. huh! tak larat nak layan kerenah budak 2 orang neh... tapi disebabkan barang dapo dah abess... terpaksalah kuar jugak... elok je kuar umah, ujan lebatla pulok... dah la si kenit demam.. huhu... nak wat camne, kalu tangguh2, tak berasapla dapo....

Afi nak amik gambo dengan adik nye yang demam...

budak demam... baik je dia kat seat dia.. hihi..

ngade2...

Alkisahnye, sampai kat Giant, si kenit tak mo dok dalam troli... adoyai... camno neh??? sudahnye, terpaksalah saya dukung dikenit then, abang dia letak lam troli... sebelah tangan tolak troli, sebelah dukung bidak kenit nih... hmmphhh... lenguh tangan ku sehingga arini masih terasa... huhu... saya gi Giant ari sabtu lepas ye....

pas amik2 barang, tibala masa nak membayor... aiyak!!! lupala pulok arini ari sabtu.. huhu... tarak beg plastik... cet!! camne leh lupa pulok??? takpelah, kena charge dua posen, redha jek... hihi.... dua posen pon nak kira ke??? bukan masalah dua posen tapi macam saya ni tak menyokong kempen la pulok... bukan gitu ek, saya memang lupa sangat2... plus, serabut dengan budak dua orang ni...

masa nak balik lagi satu hal, pintu kuar dia betul2 depan playground.. hish, saya nak cepat neh... nak masak, dah lapo... budak2 sibuk nak main, yang si abang nak aiskrim lagi... huhu... musim ujan ni nak... sabo-sabo la ye... pas dapat pujuk bebudak neh... saya tolak la troli macam memula saya datang tadi... kali ni mencabar sket sebab dalam troli ada barang n sorang budak... kat tangan pun ada budak jugak... masa ni tenaga dah agak kureng... huhu.... masa nak belok kan troli tu... takleh belok la pulak... adeh deh deh... malu rasanya diri ini... tolak punya tolak, troli takmo pusing gak... las2 pujuk si kenit suruh dia jalan pelan2... takut gak sebenanye nak bagi dia jalan, tapi dah terpaksa... dia takmo dok lam troli... Alhamdulillah... selamat gak kami sampai kat kete n umah...

-the end-

No comments:

Post a Comment