10/03/2011

Kebosanan Yang Melanda

harini masuk datang ofis awal tapi takleh masuk sebab saya tak pegang kunci, so, duduk je la dalam kete... awal la pulak datang... semalam datang lambat sebab hujan lebat... kuar umah sama je setiap hari kul 7.30, hantar budak2, then gi keje.... semalam sampai opis kul 9... sib baik bos laaagi lambat... hihi... suka suka....

mana nye tak lambat, semalam banjir kat area nak masuk ke bandar kuantan... mungkin sebab tanah dia rendah sket... ada kancil ngan wira dah tersadai, mungkin dia nak cepat kot... cian dia... teringat masa kete saya masuk banjir,... terus jem.... huhu... masuk bengkel... baguih skali....

k, nak wat keje dulu... actually, saya tak suka pun keje... sebab saya nak jadi suri umah je... tapi... hmmm... asben bagi... tapi... hmmm... payahla....

apa kena mengena tajuk entry ni ngan cite saya ek??? ada... saya bosan kena keje... huhuhu... anak anak mama... mama rindu korang... petang nanti kite tgk mickey mouse ye...

No comments:

Post a Comment