18/03/2011

Afi oh Afi

Semalam afi kata tak nak tido atas katil sebab nanti afi kencing atas tilam tapi malam tadi afi kencing gak atas tilam... Afi... Afi... sib baik arini ari jumaat... esok je lah mama uruskan tilam tu... sabo je lah....

camne saya leh tau dia kencing tilam??? pagi tadi lam kul 5 saya bangun  dari tido saya tengok afi takde atas katil, saya tengok kat tepi katil, pun takde gak, so say gi tengok kat tandas, pun xde... so, saya buka jugakla bilik belakang tempat adik ipar saya tido... owh, dia tido dengan Mak Ton dia.. k, masa tu saya lum perasan lagi yang dia dah tuka baju tido dia....

pas subuh masa nak kemas katil, ada tuala afi atas katil tu, so saya nak amikla nak sidai.... sekali basah da... ni musti kencin ni dalam fikiran saya... ya betoi!!! hampas tul... pandai ek, dah kencing atas tilam, pastu lap dengan tuala mandi pastu larikkk!!! pandai tul....

pastu saya kejutkan afi nak mandikan dia sebelum gi taska, masa tu baru saya perasan ada baju tido dalam baldi kain kotor... owh, rupanya dia dah tuka baju... malam tadi pakai baju lain.... masa mandi tu saya tanya dia, 'afi kencing atas katil ek malam tadi'... afi: 'a'ah, mama je cuh lam' (mama je basuh tilam)... pandai pulak dia ngarah saya ye... mama tak marah pun dah kira baik dah... cesss!!!!

No comments:

Post a Comment