21/12/2017

Anak Abah

Assalammualaikum

Sebenarnya aku tak pasti aku ni sejenis anak abah atau bukan. Tapi bila aku ingat2 balik....

hmmm

kecik2 dulu kalau abah takde, aku takleh tido.. kikiki

Suka ikut abah gi kije

Jalan-jalan shopping dengan Abah..

Macam Mia dengan Abah dia. Nyampah I. Haha!!

Tetiba nak cite pasal ni sebab

Semalam

Borak2 dengan jiran depan rumah.

Lama tak jumpa

Sebab memasing busy

Tetiba semalam masa tengah dok rilex kan depan rumah masa lepas bersihkan laman. Akak ni balik dan berboraklah kami.

Kakak tu cite, Abah ada cite dengan beliau yang Abah rasa lega sangat tengok aku ada depan mata. Hihihi...

Takpelah, demi Abah, Hani jadi jiran Abah. Cek Su dah duduk dengan Abah. So, anak2 'dara' Abah dah ada dengan Abah sekarang.

Setiap petang, Abah tunggu aku balik nak bakar sampah sama2. Hihi...

Hari2 tau. Kecuali hari Ahad.

Balik koje je, aku terus ngadap laman. Bersihkan n bako. Sama2 dengan Abah.

Kadang2 kena bebel. Aku redha. hiks!

k, lah. tu je.

Babai.

Wassalamu

No comments:

Post a Comment