02/07/2011

mimpi ntah apa apa ntah

macam tak caya je tetiba dia lamar aku jadi bini dia... then, aku pun terus setuju je... hahaha!!! part yang paling best sekali, ipar duai yang terlebih frenly... sampai meng'ignore' laki sendiri... hubby lak jenis yang tak kisah... kami tinggal kat service apartment n part yang paling best, semua keje hubby yang buat. dia tak kisah pun dgn status aku yang beranak 2 ni... hukhukhuk!! padahal dia bujang lagi...

tetiba baru aku teringat, mana anak2 aku??? afi!!! adik!!! huhuhu... last2 jumpe gak, budak2 berdua ni tengah main2 dengan anti (nyonya)kat area service apartment tu... then, teringat, nak kena cepat ni, hubby nak ajak dinner malam ni... tiba2... mama... nak cucu.... jap ar afi, mama2 nak sambung mimpi... hihi... kacau daun tul la... pe la ending mimpi aku ni ek... ces!!!!

petang tadi pale aku sakit gile mungkin disebabkan 'global warming'... panas nak kojol, tak tahan aku... so, balik tu. aku pun tido le... dah lama tak kena migrain dan juga sebab tak dengar cakap suami.. haha!! asben pesan kalu balik tu terus mandi, musim2 panas ni kan takut demam pulak... tak dengar cakap asben le ni, balik panas2 terus cari katil, pastu sakit pale pastu mula2 la mimpi bukan2... ngok tol la mimpi ni... aku ada laki,, camne leh kawen lain lak ni??? merapu..

No comments:

Post a Comment