02/07/2011

terlebih perihatin atau cemburu (hasad)

nape kat cemburu tu aku letak hasad? ada cemburu cuma cemburu nak jadi macam dia gak, kira macam motivasi la nak berjaya macam orang itu. tapi cemburu yang ada hasad ni dengki hingga menyakitkan hati...

setahu aku la kan, kat blog ni, orang cerita benda yang dah berlaku bukan nye bakal berlaku atau sedang berlaku... lagi satu, ada manusia yang tak faham function baby monitor dgn cctv... huh! baby monitor tu utk ibu2 dan bapak2 monitor anak2 dari mana2 parent berada tapi dalam umah je la... kan... cctv tu korang paham2 la... untuk pencurik... ee.. ntah pape ntah... bagi komen, bahaya kalu bgtau kedudukan baby monitor... baby monitor tu bole alih2 laaa.... sakit tul ati aku baca komen org2 tu... perihatin ke? ntah la, aku tengok mcm jeles jek... tapi bukan jeles dgn aku la... umah sekangkang semut ni tak perlu baby monitor.. hihi...

sepatutnye, amikla sudut positif, owh, bagus gak ada bende ni... pasni aku nak beli gakla, senang nak monitor anak2 dari bilik kite... takdela budak2 tu dah nangis sampai keras baru perasan yang dorang tu nanges kann... tak paham tul...

pastu bila orang tu cite, dia makan ni makan tu harga ni harga tu, orang dah kata menunjuk2.. ntah pape... at least kalu dia bgtau rege, pasni kalu korang teringin nak makan gak, korg dah leh prepare duit nak mamam benda yang sama... ada paham???

k, tu je nak cakap.

No comments:

Post a Comment