09/04/2018

Car Boot Sale Taman Puncak Jalil

Assalammualaikum

Ahad 08.04.2018

Try jual barang2 pre love kat sini

Alhamdulillah. Untuk first time. Lepas duit minyak. Aku lelong tudung2 kanggarooo, pshmina tu RM2 je selai. Kurang sikit tudung kat box aku tu. Pening dah dok mikir nak campak mana. Anak yatim tak mau dah pakaian. Deme nak wang untuk operasi diorang sehari2. Bayar bill2 bagai. Kalau mampu kita hulur. Tak mampu, diam2 sudah. Jangan mengata.

Yang best nye kat sini boleh campur jual barang terpakai dengan baru.

Permit kena apply online dengan MPSJ.

RM30 untuk 3 bulan. Oklah tu kan. Tempat lain tiap kali ko buka je kena bayar RM10 or RM15. 10 kali dah RM100. Kalau kat sini buka 12 kali (assume 3 bulan as 12 kali le kan 4minggu x 3 bulan) baru bayar RM30. Super jimat.


Ini muka bogel nama dia. Bangun pagi cuci muka, sapu gel aloe vera je kat muka. Muka aku sejenis kering. Memang kena pakai jel tu kalau idok.. kena macam haritu. Bersisik terus. huhu.. Pakai henbeg Mia. Kahkahkah...

Assistant belum mandi pun ikut. eiii.. nampak pampers..


tukang amik gambar ni En Somi ye.. Jangan kata En Somi kita tak tolong pulak. Dia dreba, tukang angkat barang, susun barang, jaga caca... Semua dia buat. Amboiiii... Acahhh jeeee...




k, lah tu je nak cite. 

Bye Wassalamu

Nak beli biskut ke, Sambal hitam ke kasut ke
klik

2 comments:

  1. macam best je hany. ramai orang ke?

    ReplyDelete
  2. Best. Ramai. Dia nye pengerusi pun baik. Masa ni aku tak tau kena apply permit. Tapi dia tak halau. Dia bagitau je suruh apply. Baikkan. Ni aku tengah apply. Tunggu approval.

    ReplyDelete