26/02/2018

Ujibakat Pelakon Suara

Assalammualaikum

Aku dapat iklan tentang ujibakat pelakon suara ni dari wasap group member sekolah STARP.

Tanya Mia, Mia nak pegi. So, marilah bawa.


Dah tampal nombor. Pastu dia try baca skrip Ara. Tapi Mia baca bahasa baku. Kahkahkah..

Sebelum nombor dipanggil, selpi2 dulu..


Bergegor amik gambau... 


Peace...


Anak n bapak. Sama je sibuk dengan hp. Kot jual barang tu, masyuk juga.. Sorang main game.. sorang dengan group liverpool dia..


Ok, ni dah masuk bilik menunggu.. Kakak takuit... kikiki... Aku ada cakap. kalau kakak taknak, kita balik. Mama tak paksa, ni kakak yang nak... Kakak nak... katanya... Kakak memang suka berlakon.. kadang2 cakap sorang2... tu yang aku bawa... dia minat tapi dia malu... hahaha... syabas kakak berjaya gi casting... 


Ujibakat berjalan... tersiput2.. Hahaha... diorang semua baik2 belaka... rajin layan kerenah anak2... aku kagum sebab aku tak peramah macam deme.. hiks


Lama jugak kakak kena test.. semua suara disuruhnya... sampai ke kancil... kikiki...

Pastu lepak kat PKNS Shah Alam... Tetiba ada pertandingan mewarna.. Pak dia suruh budak2 ni join sebab ada budak yang daftar semalam tak datang.. Mia je join.. Afi tak mau...



Oklah. Penyertaan last minit pun dapek hadiah... Untunglaaaa... No 3 pun dapat hamper... Mak suka...


Ok. Sekian sahaja kisah kami di hari Ahad. Biasa hari ahad aku malas nak keluar. Tapi memandangkan anak nak keluar, kita ikutlah. Lagi pulak sekarang musim panas. Hoi, Masak aku dalam umah. Umah takde siling kooo... Panassss..

K, tu je. Bye wassalamu.


No comments:

Post a Comment