08/09/2017

Black Magic 2

Assalammualaikum

Seperti yang telah aku ramalkan. Hmmm

Sebenarnya aku tau siapa yg buat aku ni. Lepas dari aku berubat yg dulu. Kalau makan kat luar. Aku makan fastfood ja. Pastu yg mak aku masak.

Latest. Mangkuk ni je la yang ada bg makan kat aku. Tapi kitorang memang dah tau sebab ada member hijab dia terbuka. Nasib aku je tak baik masa tu. Hmmm. Hampeh. Yang dulu pun  dia jugak bagi makan. Haish. Najis apa yg ko bg kat aku. Kuang jaq. Aku teringat bekas maid jiran aku cite kat mak aku. Kalau dia nak mintak sesuatu kat jiran aku tu aka majikan dia, dia akan pose seminggu pastu letak sket najis dia sket kat makanan majikan dia. Bluekkk!!!
Ala sikit je. Pala bana dia. Iyekk!!

Actually aku nak update semalam. Tapi tak boleh upload screenshot aku ni. Pelik nau. Ni aku upload kat rumah, elok je loading. Cait.

Kalau ko baca blog aku ni. Aku nak inform lah kan. Aku bukanlah bahekkk sangat nak maafkan ko. Nak kemaafan, sila bagitau aku betul2 kesalahan ko tu. Kehkehkeh.

K. Tu je. Bai



No comments:

Post a Comment