27/11/2013

Kenapa dengan aku ni????

orang berblog, ko pun nak berblog... pastu semedang takde idea.... nak wat macamana... mood takde, mungkin sebab letih bebeno.... akhir tahun adalah sangat sibuk....

bestkan jadi budak sek... cuttiiiii je... hihi....

marilah saya perkenalkan diri saya.... takut nau saya tipu duit korang yeh.... takkk... saya tak tipu.... saya jujur orangnyer.... ehek..

boleh add facebook saya disini .... dan juga disini juga

siapa saya??? ok, secara jujur saya menjalankan perniagaan online ni secara part time sahaja???

tujuan???? untuk anak-anak lewww... kalu diri sendiri... cukup rasanyer.... bukan nak memanjakan anak2... no! tapi nak beri keselesaan kepada mereka....

jadi, jangan takut2 nak membeli dengan saya k, bukan saya tak nak upload gambo saya... tapi wajahku tak secantik model... ecewah!!! pastu malas nak dengar fitnah orang... ramai sangat orang suka wat hukum sendiri le ni... tu yang maleh bebeno...

saya ada blog lain jugek... tapiii... malas dah nak update kat ctu... nape??? ntahla... tak nak...
hehe......


hanya pelanggan setia sahaja yang mendapat diskaun dari saya... meniaga musti nak untung maaa....

Aura White - RM150 - free postage
Aura White Choco - RM150 - free postage
Yuran Agent Topup-RM10




No comments:

Post a Comment