29/11/2013

Alhamdulillah, puas hati

Assalammualaikum

apa yang puas hati??? puas hati n rasa seronok, even saya lum iklankan lagi produk d'nars yang saya jual. dah dapat sambutan. Alhamdulillah... thanks pada yang mengorder... semoga anda semakin cantik dan jelita untuk suami... pada anak dara pula, untuk mengelakkan fitnah....

Kenapa fitnah??? ye la, orang kite ni kan kalau muka org tu penuh jerawat/jeragat... pe lagi??? kutuk la kan.... langsung tak jaga hati tuan empunye muka... kesian orang tu, dahla stress dengan muka, stress pula dgn 'pujian' huh!

niat saya cuma satu, ingin membantu. sebab tu saya tanggung kos postage... beli dgn saya, saya tak caj duit pos. sebab tu tiada diskaun. haha!!! kejam... tak untung banyak, sikit pun jadilaaa....

yang berminat...

set jerawat/jeragat/kulit berminyak RM60.00 (tanpa cas pengeposan)
jika mengalami kulit kering atau kusam, gunakan bersama Toner Treatment RM22.00

Insya Allah...

sila sms/wasap 0169303884

No comments:

Post a Comment