20/04/2013

Jakunz giler

Assalammualaikum

haritu umah aku baru nak pasang streamyx.. sebelum2 ni aku guna celcom bb je... pehtu... aku nye usb patah beb... anak2 aku pijak masa aku pasang kat leptop... nak marah, masa tu kicik lagi... senyum je la kenn..

citenye... aku ni lahir n besor kat bandar... so, bila duduk kat kg ni jadi macam jakunis ler... masa org2 tm tu pasang modem kat umah aku.. laki aku ternampak telor ayam... macam kat gambo bawah ni...





laki aku pun haruslah menjerit2... sambil berkata... eee telo ayam!!! telo ayam!!! dengan penoh xcitednyerrr... dan yg xbleh blah nye... sume org2 tm tu wat muka bosan (dalam ati.. ko x pernah tengok telo ayam ke??? kihkihkih)

k, tu je nak cite... dorang dah besa nengok ayam bertelo bersepah2... slama ni nengok telo ayam kat kedai je... pastu beli... dop penah jumpe yg fresh gitteww,,, hikhik

No comments:

Post a Comment