03/08/2011

takde mood

lepas je balik dari kl aritu terus takde mood... ntahla, biasa la mood ni ada turun naik nyer macam saham gak... malas aku nak layan sume benda... macam2 benda nak kena pikir sampai aku rasa menyampah tahap gaban... huwaaa!!!!

kalu boleh, tak nak layan sape2 pon... client pun tak nak layan... kalu layan pun akan mengundang menyampah je di hati mereka... huhu... sebab cakap tanpa semangat memang nak kena penampar namanye... baik aku dok diam dulu... huhuhu....

1 comment:

  1. oo..patutla msg ku x direply..huhu..

    ReplyDelete