09/08/2011

merayu-rayu

pagi td on the way ke ofis dari kemaman, ofis ku di kuantan. so bole dengar THR je sepanjang jalan. stesen lain xdok.. huhu... tajuk perbincangan pagi ni. merayu-rayu...

aku tertarik dengan cerita sorang pemanggil ni yang merayu-rayu kat suami dia nak beli peti ais model baru yang ada cermin tu. memula asben tak bagi tapi lelama, asben dia bagi... tapi bila asben dah bagi, rasa tak nak pulak sebab peti ais yang ada tu elok lagi, tambah nak raya lagi... huhu.. macam2 ye pompuan ni... aku bukan nak ngata dia tapi ni mmg jenis org pompuan yang manja la kan.. nak pape mintak je... Alhamdulillah untuk dia ada suami yang baik cenggitu... sila bersyukur..

bila teringat kat diri sendiri... aku tak pernah mintak apa2 dari asben.. nape ek? ntahla, segan kot. even nak mintak duit pun malu... huhu... maksud aku duit belanja la.... baju raya pun beli sendiri, tahun ni aku nak wat diam lah, tunggu asben offer baju raya.. haha!!! kalu dia wat taktau, takde baju raya la aku tahun ni... hihi... padan muka diriku... ngade2 eh.

ala, bukan dengan asben je, dengan parent pun aku cenggitu gak. mmg aku jenis gitu.. penyakit pe ntah. mintak je la dgn parent sendiri tu pun nak segan... huhu...

k, tu je nak cite... babai...

No comments:

Post a Comment