18/09/2021

2021 dah nak habis pun. Covid tak habis lagi

 Assalammualaikum

Tau2 dah 2021 je. Banyak sebenarnya cerita. tapi aku masukkan dalam draft. Biasalah kuat meroyan. Muahahaha!!!

Diam tak diam. Anak2 pun dah besau. Mak pun membesau jugak.. kalau dulu 40kg now dah 60kg... hahahaha... Maleh dah aku nak cara... makin berusaha nak kurus, makin gemuk. lantak situ. 😂


Sajelah nak simpan kenangan, Ni je gambar raya yang ada masa PKP 3.0. Ni pun sebab nak share kat FB Page. Kalau tak. Takdelah kot. Aku takde mood pun nak raya. Mood nak rehat je.. Hahaha..
Rafik 14 tahun
Mia 12 tahun
Caca 6 tahun
Qayyim 2 tahun
Cukuplah 4 orang ni... Aku bukan jenis rajin pun.. makin berat badan. Makin malas kauuu... haaaa gituuu



Sekarang ni aku dah fully kerja sendiri... dah tak stress dengan perangai orang.. penat pun puashati... kami buat berdua je buat masa ni sebab covid ni.. tak berani lagi nak hire staff.. Insya Allah... ada rezki nanti adalah staffnya..




Ni gerai aku kat Lembah Keramat. Au4 ya bukan Au5. Baru je nak masuk 2 tahun aku join Chef Tako. Oktober 2019.. Sale aku biasa2 je.. Bolehlah nak bagi makan anak2. Walaupun berniaga sendiri. Kami ada gaji. Husband aku tu, ada elaun khas untuk diri dia. Sebab dia buat kerja lebih katanya.. haha... Apa2 ajelaah... 

Dalam 2 tahun ni ada 2 hutang yang settle. Insya Allah. Hujung tahun ni. 1 hutang lagi settle.. Tak sabooo.. stress weiii... 

Oklah. saje nak bagi hidup blog je.. tajuk dengan cerita takde kena mengena kot. ntah. dah nak pukul 4 pagi. aku tak habis lagi buat kira2. sebab ada pemiutang tak reti mengira. buat aku stress.. adehhh

k.bai. wassalamu

No comments:

Post a Comment