22/01/2018

Samseng sungguh beliau

Assalammualaikum

Malas nak merempan just terkejut je bila founder. Eh silap owner produk. Dia dok sebut dia owner produk hokey. Bangga sangat jadi owner. Melingkup lah ko dengan produk ko tu. Macam Qorun dengan harta dia.

Samseng sungguh dia dalam chat tu. Sebenarnya aku pun tak pasti, betul ke tu dia sebab dia orang kelate. Bahasa yang dia gunakan tu belah utara nu. Jadi aku konpius jugak.

Tapi takpa. Since ko sombong dan tak beradab. Aku pangkah terus produk ko. Dikkk.. aku panggil ko adik ye sebab aku lagi tua dari ko. Kakak pun tak hadap sangat nak jual barang ko. Barang ko tu susah jual macam kete Peugeot tau? AT LEAST, Peugeot tu mahal dari France. Ko tu buatan Malaysia je. Reti.

Aku wat review pasal produk ko kat blog ni. puluh2 je yang tengok. (Tak sampai 50 view, ko rasa?) Tapiii... Produk lain, ratus2, ribu2 view dia. ADA PAHAM. Sajelah buat tulisan besar. Sebab ko suka kan.

Aku ni dok handle bisnes online orang. Produk dia dari US. Elok je perangai supplier kat US tu. Takde pernah meroyan pun. Yang penting amik original dari dia. Tu je.

Dalam draft aku dah ada skrin shot chat aku dengan 'OWNER PRODUK TU'. EEiii. kalau bukan sebab nak jaga aib. Aku pos kat sini.

BLAHLA!!

Tu je. Dah tua2 ni... Kakak cepat sentap.

Bye Wassalamu.

No comments:

Post a Comment