28/08/2017

Black Magic

Assalammualaikum

lama tak merepek kat blog ni. sibuk dengan roadshow and uruskan loan customer. Alhamdulillah nak raya ni ada rezeki anak-anak.

back to tajuk. black magic. kadang2 kita macam tak caya kan yang buat kite tu orang sekeliling kita. Aku kadang tu nak bersangka baik. tapi kalau dah banyak kali sangat dok ko hantar kat aku. lelama hangin jugak aku nih.

tiap kali ko hantar, ustaz buangkan. sampai ke ustaz suruh aku buat sendiri. Aku ni just nak bersangka baik je bila orang bagi makan. sekali, cilanat betul. ko bagi 'barang'. vahavi sangat perangai ko tuh. terus customer aku yang dah bayau booking, tinggal lagi nak deliver kete je. lou semua dah keluar. cancel. pastu nak beli kete Honda. actually, aku tak minat nak jual kete takdak kualiti ni. dah dia nak jugak. oklah. jadi pape, aku tak tanggung. pun tetiba cancel. burit!

mau aku tak merempan. dalam sales ni biasa orang pakai pelaris. tapi melampau sangat kalau kacau sales orang. kuang jaq!! sorry, aku tak buat benda2 terlarang. nak mati susah, dah mati lagiii susah.. nauzubillahi min zalik.

takpelah, aku just percaya satu benda je. Rezki Allah yang tentukan bukan manusia atau segala mak nenek tangkal atau jin. hokey.

Terima kasih Allah atas rezeki yang kau beri ini. Alhamdulillah.

p/s: macamkan aku taktau ko dok beli nombor ekor. malu la weiiii... orang islam beli nombor ekor. malu aku kat orang kafir yang dok belikan nombor kat kau. ko tak malu ke? Allah tak pernah tido.

k.bai
kereta ni cancel. punyala baguih dari HRV ko reject. Bongoks terlebih suda

ni kat ioi city mall. bukan customer ni yang cancel loan tu

No comments:

Post a Comment