14/01/2016

Selamat Pengantin Baru Sepupu

Assalammualaikum

Sabtu n ahad lepas cik hani curi-curi masa gi majlis akad nikah n resepsi sepupu cik hani. 2 minggu sebelum ada sepupu kawen gak tp xdapat nak gi... Sebab majlis 26/12... 24 n 25 cuti umum... Dah cuti 2 hari.. Xboleh la nak cuti lelama... No work no money... Huhu... Hihi...

So, majlis akad nikah pada 9/1/16 n resepsi 10/1/16... Akad nikah di rumah pengantin perempuan @bandar kinrara, puchong... Majlis resepsi @ menara MBSA... 

Sabtu tu cik hani tumpang cek su... Bawa maryam n afi je... En somi tolong jaga kedai sambil ditemani anak dara... Hihi... Hari ahad baru semua pergi lepas tutup kedai @ 1pm... 

Cik hani tak bergambar dengan pengantin sebab maluuu... Rasa gayat lak tengok pelamin tinggi nau... Huhu... Afi dengan mia siap baring2 lagi kat tangga pentas tu... Adoiii... Anak sapelah tu... Memang taklah cik hani nak amik gambo budak tak senonoh tu... Hihi....

Meh tengok gambo hari kejadian... Sebelum tu cik hani nak ucapkan selamat pengantin baru buat Amni n pasangan... Teringat masa kecik2 dulu kite dok main sama2... Basuh pinggan sama2... Mandi sama2... Main sama2... Banyakla sama2... Sebab beza umo cuma 2 thn jer... Hepi dah sekarang... Dah ada yg jaga... Alhamdulillah.. Semoga berkeklan sehingga ke akhir hayat... Amiinn...

Semua gambo cedok dari fb org lain... Maaflah ambil tanpa izin... Kalau xpuas hati... Kite jumpe kat simpang... Hohoho!!!

Masa nikah




Cek su dah ada baby... Firas Zaim



Gambo tuan tanah sebelum gi kenduri


Last but not least. Will release soon our new product




K.tu jer babai... Dnars still available 0105043060

3 comments:

  1. Selamat pengantin baru... moga jodoh mereka berpanjangan sampai ke syurga... amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete