10/10/2015

Family Baru anak no 4

Assalammualaikum

tak tau nak update pe... kalau tak ngadap komputer tu.. macam2 benda nak citer.. bila dah ngadap... hmmmphhh...pfffttt... aku dok tenung skrin ni ada la dekat setengah jam... sib baik lappy xleh bercakap... kalau idak... bersembang gak aku dengan lappy ni... weiiii!!!! aku nak citer pe ni???? hadoooiiii....

meh cite pasal mek sorang ni... mek yam mek cha (maryam raisya)... mek ni dah boleh meniarap... tapiii.... lum boleh meniarap lama2... penat kot... hiks! buktinye.. ce tengok gambo... marah... padahal flip sendiri... sape suruh... ahahahaaa!!! mak gelak dulu baru tolong....


gamba bawah ni mek yam tengah tengok berita tv9... excited naunauuu... sampai terkeluar dari tilam... habis berterabur dokumen cik hani... 
tengok berita tv9 sebab tunggu airis kul 8.30... hihihi...


ni family baru kitorang aka anak bongsu.. mek gebus nama dia... ni aku jumpa kat tepi kedai... dok sekor2 pastu kaki terjengket2... ingatkan patah... bawak gi vet kat kajang... bengkak... mungkin kena pijak orang... ye lah... ko tu kecik... suka sangat dok celah2 pastu tetiba muncul... haaa kannnn.... dah terpijak.... gi vet kerajaan je... doc vet bagi vit, ubat bengkak, antibiotik n ubat cacing... pil koo... hihi.... aku ni baru ni ler tau pasal kucing... sebab laki aku peminat kucing... aku biasa2 jer... aku takut sket dengan kucing... takut kena gigit n cakor... adoiii.... 


susah betul nak buka mulut beliauu... tau sangat lah tu nak bagi makan ubat.... tak sedap eh?...

beliau belum buka mulut betul2... laki aku dah sibuk nak masukkan ubat... hmmm...


terkatup balik mulut tuh.... hahaha!!!! macam budak la awak ni... padahal lepas makan ubat... terus terkinja2 ko kan.... rasa sakit dah kurang ler tu... nak bagi makan... punyerla payah.... huh! sib baik bukan aku yang kena bagi.... tak kose... nanti dia gigit tangan aku... aku pun terlesing beliau... dahla kecik... tak baik.... sebelum jadi viral 'seorang ibu meleing seekor anak' baik aku jangan apa2kan beliau... bialah en somi je yang layan... beliau suka kena geget... hiks!


ko makan la ubat leklok eh gebus... mek yam nak tengok tv... cite mickey mouse.... mek yam tak main la makan2 ubat... mek yam kena cucuk jer... tak nanges pun... lemak banyak...

k.bai.wassalamu

jangan wasap... wasap rosak

pm page Dnars Bandar Baru Bangi k. or sms 0169303884...
call takut tengah buzy layan walk-in kasteme..

muaaahciket.. auummmm


No comments:

Post a Comment