19/08/2015

Majlis Cukur Jambul Maryam dan Doa Selamat Cek Su

Assalammualaikum

ekceli majlis ni tak dirancang... tetibaaaa jerrr... sebab tu aku tak invite member... yang aku ajak pun tak dapek nak datang... yelah, benda mengejut... orang dah ada perancangan lain... mbah wan yang tetapkan tarikh... aku dengan cek su ngikut ajerrr... buat kecil kecilan jer...

majlis ni bertarikh 15.08.2015... masa 10.30 am... dimulakan dengan upacara memberi nama pada bayi... pastu bertahnik... masa majlis nak dimulakan, baby gi poo poo pulak dah... huhuhu.... sabo je la... haiya... awal dah mak ko siapkan... beyak pulak diaaa.... pas dah beyak, opkos lah payah tidooo... maryam dah start nak ngamuk... bila ustaz tu azan... terus diam... then, tidooo... Alhamdulillah... senang keje mak ko... k, lah meh tengok gambo jerrr...


pengantin

pelamin DIY.. cantik x?.. sila cakap cantik...









goodies..

jemputan tak ramai..

bunga jelly sebab ganti letak jelly bukan telur.. hihi..





nama ustaz ni ustaz hasan.. dia ni ustaz masa aku sekolah kat SRA Taman Keramat AU2... kitorang dah macam sedara... tapi dia banjar... hihihi...

ni masa berendoii

cukur sikit2 ni starter jer... sebab ikut hukum tak leh... sekarang kenit ni dah botak dahhhh....

bertahnik... sedapnyerrr kurma n madu...



lepas selesai majlis berendoii... buat tahlil n doa selamat untk cek su... cek su dah nak masuk 8 bulan... mudah-mudahan selamat la semuanyerr... ibu mertua beliau pun ada datang... mak mertua aku takderr sebab aku tak jemput.. hihihi... adik ipar aku dalam pantang... jadi beliau kena jaga adik ipar aku tu...

pastu.. start makan... aku tak brape lalu nak makan sebab baru baik ceri beri... afi n mia pun gitu gak... kitorang banyak minum jer...

k, tu jer nak citer nanti hapdet lagi..



bye.. wassalamu

No comments:

Post a Comment