20/08/2014

Dnars - Skincare

Assalammualaikum


Selama hari ni aku tak pernah terangkan betul2 tentang Dnars ni.. mari kita lihat apa yang Dnars Skincare ni boleh bantu..

Terdapat 2 set iaitu Set Normal/ Jeragat dan Set Sensitif/Jerawat.

Fungsinya untuk membantu menghilangkan masalah Jeragat, Jerawat, Parut, Bintik Hitam, Kulit Berminyak, Kusam, Kering, Pori Terbuka, Garis Halus & RESDUNG

aku highlightkan RESDUNG sebab ni la masalah UTAMA nye... Insya Allah... aku pun ada resdung jugak... pagi2 tak sah hidung gatai...

Macamana dia membantu?
  • menghalus dan mengecilkan liang pori.
  • mengusir sel kulit mati
  • menyingkirkan minyak yang berlebihan pada wajah
  • memudarkan garis2 halus
  • menegangkan wajah
  • wajah akan jadi lebih cerah, gebu & halus berseri tanpa parut, jeragat & jerawat.
Harga RM59.90 free postage

Whatsapp/sms 0169303884

Kalau saya lambat reply... jangan marah ye... hehe... hm... bole tak jangan tanya pasal produk yang korang beli kat kiosk tu ori ke idok dan apa akan jadi kalau tak ori? sebab saya jual yang ori thats y takleh turun harga... nanti kena pecat jadi ejen... huhu.. takmo takmo... 

yang boleh saya bantu... pembelian RM50 ke atas.. free postage... wat masa ni lum ada kasteme yang komplen... saya tak reti wat print skrin sejak guna lenovo ni... huhu... saya budak baru belajar...

No comments:

Post a Comment