20/02/2014

Maafkanlah Saya

Assalammualaikum

Tetiba terbaca blog member aku nih... 'tak lama dah'... weh... seram la... dahla aku ni yg.. ehem ehem... takut nak cakap... baru-baru ni ada kawan aku disahkan menghidap kanser tuttt... ngeri lak rasa nye...

Bila baca blog member aku ni, dia mintak maaf kat sume orang, baru aku terfikir... elok jugak aku mintak maaf... mana tau kan... sedangkan budak tak sakit pun tetiba dijemput oleh Pencipta... inikan aku yang dah terang-terang sakit... Setiap malam sebelum tido aku selalu terpikir... agak-agak esok aku bangun tak?? huhu... seram...pastu dok terpikir... macamana agaknya keadaan dalam kubur nanti, macamana bentuk seksaan yang akan aku terima? tabah ke aku nak hadapi semua tu?? bukan bermaksud aku nak praktis masuk neraka.. ada yg mengidam nak ke situ ke??? mestilah tak nak kan... sebab tu kadang-kadang aku macam nak marah kalu aku komplen panas, ada lak yg jawab... kat sana laagi panas. hoi! ko tgh praktis ke nak ke situ??? aku tak mo... tak nak tak nak!!!!

oklah, dikesempatan ini, aku ingin memohon jutaan kemaafan kepada sesiapa sahaja sekiranya aku ada menyakiti hati atau apa-apa sahaj bentuk kesalahan yang ada aku lakukan. Kalu nak tuntut, sila lah tuntut sekarang.Kalu aku dah takde, tuntutlah dengan keluarga aku.Insya Allah... aku cuba betulkan apa yang termampu...

Walaupun aku tak pasti ada ke org nak baca blog aku? org yg aku kenal? tapi melalui hits yang aku nampak... ada jugakla... hopefully, maafkanlah daku... sebab daku maafkan semua orang (macam baik2 aje)..

wassalam


No comments:

Post a Comment