31/01/2011

rindu waktu dahulu

kadang-kadang saya teringat zaman2 persekolahan saya, masa saya form 4 n 5 saya duduk ngan makcik kat sabak bernam... hihi... sabak bernam ni, walaupun 13 tahun yang lalu tapi lebih maju dari daerah rompin sekarang... saya pun pelik nape diorang panggil bandar rompin ... huhu...

main dengan adik2 (sepupu actually, tapi saya dah anggap cam adik sendiri)... tak sama dengan main ngan anak... main dengan adik best, main dengan anak, letih.. wahaha!!! kalu sehari main dengan anak, alamat tak mamam la....

dah besar dah adik2 saya sekarang ni... pandai2 belaka... saya jauh ketinggalan... huhu... kalu diingatkan, zaman persekolahan memang best... pakwe? saya takde pakwe masa sekolah... nerd gitu... kuakuakua... macam baek!! tak laku sebenonye...

time yang paling best masa gi kem kat perlis... kalu la bole gi lagi... yang pastinye, kalu saya duduk dengan mak saya, memang saya takkan dapat gi kem tu... sebabnye?mak takut saya itam.. hmm saya memang dah itam, takde pe yang perlu ditakutkan lagi.. ngeehihihi!!!

walaupun badan saya ni lembik, saya suka aktiviti lasak, saya nak masuk silat, mak tak bagi... sebab takut saya jadi tomboi... mak ni, suka pikir bukan2(nama pun mak, dia risaula kan)... saya agak kasar orang nye, mungkin sebab dikelilingi abang2 yang brutal, wahahaha!!! tapi masa matriks, saya senyap2 masuk silat gak, pastu sambung kat U... hihihi!!! akhirnya mak tau gak, tapi saya kata tu masuk dalam kredit, so kena amik (tak tipu tau).. mak diam je, tambah lagi abang sulung saya pun setuju... hikhikhik!!! mak kalu abg setuju, dia setuju gak.. so, kalu nak pape, bodek abg dulu, baru bodek mak... wawawa!!! ja'atnye otak saya ni...

hahaha!!! banyak lagi benda saya teringat... kalu nak cite sumenyer, sampai taun depan pun tak abis... ahaks!

2 comments:

  1. ingat agi dok usik2 akk dulu2,,hee
    skrg adikmu ni udah beso panjang..

    ReplyDelete
  2. usik la sangat.. awak tu ganaz... wahahaha!!! kan dah kena cubit dgn akak... kikiki!!!

    ReplyDelete