09/03/2010

PuTeRa PuTeRi Ku DeMaM.. :(

dah lama rasanye putri bongsu kami tu tak demam... sampai aku sendiri pon x ingat bila las dia demam... ni dia demam lagi.. 2 ari aku mc... nak cuti, nnt cuti aku abes... jadik, aku mintak jasa baik dokte la amik mc... kebetulan aku pon mmg tgh demam, dokte pon bagi la cuti kat aku...
panas betol pale dia... sepanjang malam letak tuala basah... sekarang ni, demam dah ok tp selsema lum ok lagi... takpela... aku bg makan obat selsema tp yg peliks nyes... ubat ni xngantuk ke? si kenit ni besa je mata dia... huhuhu...
lepas si kenit demam... minggu depannye... si abangnye plak demam... berjangkit jangkit... abangnye demam, senang nak bagi makan ubat... dia memang suka ubat... cuma yang payahnye... nak basahkan pale dia,,, mengamuks... eee geram aku...
la ni... dua dua dah sihat... Alhamdulillah... cuma batuk n selsema jek... aku still bagi makan ubat gak tapi ubat selsema n batukla,,, demam dah sihat, aku tak bagi... nanti badan tu imune lak dengan ubat... laaagi payas...

No comments:

Post a Comment