24/07/2018

Maaf Ya. Suami saya baik orang nya

Assalammualaikum

Berkenaan entry sebelum  ni... aku dah masukkan dalam draft sebab takut salah faham..
Sebenarnya macam ni.. aku dengan husband... gaji aku tetap... husband, komisyen.. ada basic.. tapi basic tu untuk dia buat bayar kete dia dengan belanja dia... gaji aku tetap, so, macam yang korang faham la.. semua benda ada due date dia kan.. jadi aku dulu kan la... gittuuu... nanti bila beliau dapat comm... dia top up mana yang patut... macam tu lah kehidupan... give and take... kalau semua suami boleh tanggung... baik aku duk umah... kat rumah pun banyak koje... huhu...

Sib baik anak tiga je.. seriesli (ejaan di melayukan. jangan nak poyo sangat).. aku tak rajin nak jaga anak ramai2.. sibuk orang share nak anak kembar... oiiiii... idak ler... yang tak kembar pun... letih... setakat ni.. anak2 aku aktif belaka... kalau kembar.. pitam aku nak jaga... dari bertukar jadi rimau, mau aku jadi dinasour... huhuhu...

Aku ada kot keturunan kembar... tapi aku takmo anak kembar... sekian.. aku tau lah tahap kesabaran aku level mana... kang aku mogok.. umah aku haru biru... huhu...

Oklah... sekian. suami saya baik.. kalau dia ada duit.. tak kedukut punya worang... aku tengah tunggu comm dia ni... kotlah ada rezki nak gi holiday... tiket Air Asia tengah murah... jom jom... hahahaha!!!!

Ok.. Bye... Wassalamu.. Muah muah..



Stokin Solat, Umrah dan harian yang selesa

.
Nak tanya atau nak order? Jom tekan link ⤵

.

Atau lawat facebook page kami



Dan juga instagram kami



2 comments:

  1. menjawab soalan aku ler tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada family members aku yang baca jugakler... ko kan dah jawab kat wasap.. hihi... risau risau...

      Delete