12/03/2022

Impian je. Bila nak capai pun tak tau

Assalammulaikum

Ni gambar masa aku first training haritu. Aku zoom je sebab anak2 aku sorang2 demam. yang kebal aku je.. tiber.. biasa aku yang paling senang demam.. sejenis lembik.. laki aku lak yang demam.. haduuu...


kalau ditengokkan gambar ni benda biasa2 je sebab aku memang sejenis biasa2 je.. tapi... yg biasa2 ni.. luar biasa untuk aku... tahniah kepada yang rasa benda ni biasa2 jerrr... huhu... 


ni cikgu sis... kalau kenal.. Alhamdulillah... aku ni zero knowledge kauuu... bila kena soal.. sengehhh je semedang.. aku bajet kalau dapat cikgu garang... matiklahhh... hape pun xtauuu... kena jotos mau aku ni.. hahahaha!!! kalau boleh nak buat full time... takoyaki aku nak serah pada husband buat semua... penat dah rasanya dok tengah panas. Tiber!

Ada yang nak support sis ka? mai la support kami.. kot2 boleh duk umah sendiri.. takdelah dok  kena hina tak sudah.. eh, tu bukan rumah kau ke hani? entahlah aku pun tak pasti tu rumah sape.. aku dah kecik hati.. tu je.. tak mo tak mo... 

Doakan sis ya.. umur dah banyak.. orang lain dah rileks je tunggu menantu.. hahaha... ok, tu je. 

k. babai. wassalamu

p/s: korang tau tak ada hibah untuk kita2 yang umur 40an ni... nak tau? pm hani ya

klik -->> follow hani



 

No comments:

Post a Comment