13/09/2017

Kisah Aku dan ADAVE ~ speacial offer

KERANA TERPAKSA KU RELA LEPASKAN MU PERGI....
.
.
"Kisah aku dan dia bermula dengan perkenalan yang amat singkat..kiranya diibaratkan cinta pandang pertamalah..ke mana sahaja aku pergi mesti ada dia..aku dan dia sentiasa bersama dan kami seolah2 sukar dipisahkan lagi..namun begitu,pada suatu hari aku telah dikejutkan dengan suatu suratan yang amat sukar untuk aku percayai..aku hanya mampu merancang namun segalanya telah ditentukan..aku dan dia terpaksa berpisah jua..dia telah meninggalkan aku tanpa sebarang pesan..aku pasrah dan redha walaupun aku sukar mempercayainya..Akhirnya,aku keseorangan tanpa seorang teman..Dari hari ke hari aku mula berubah...Melihat keadaan diriku kini,seorang kawan yang prihatin akhirnya bertanya sama ada aku masih menyayangi si dia..dengan nada yang perlahan aku hanya membalas....
.
.
.
.
 "Aku amat sayang kepadanya namun begitu begitu kerana terpaksa ku rela lepaskan mu pergi wahai kekasihku si LLLLLLLLLEMAKKKKKKK TEPU!!!!!!!!!"..😂😂😂
.
Rasa tertipu??jangan risau jom saya belanja cara untuk merelakan lemak tepu dihapuskan dalam jangka masa xsampai sebulan..berformulasi dari USA dan lulus KKM, anda perlu mengucapkan selamat tinggal kepada lemak tepu dengan carboflex dan deflex
.
Apa yang ada dalam carboflex dan deflex sampai boleh hapuskan lemak tepu??
.
KANDUNGAN CARBOFLEX
===================
  ✅Serbuk chocolate brownies,
  ✅buah strawberry dan buah delima,
  guarana,
  ✅green coffee bean, white kidney bean,
  ✅garcinia cambogia, non-dairy creamer, fructose

KANDUNGAN DEFLEX
==================
  ✅chitosan,
  ✅citrus aurantium, aloe vera,
  ✅fiber gum, psylium gum,
  ✅apple fiber,
  ✅wheat grass, raspberry powder,
  ✅citric acid & fructose
.
Lihat saja dalam kandungan tu?? Pasti anda berjaya menghapuskan lemak tepu yang lama tersimpan sebelum ini.
.
Berminat???
=-=-=-=-=-=
SPECIAL OFFER
=-=-=-=-=-=
.
- COMBO PROMOSI+FREE GIFT

-PROMOSI DILANJUTKAN DARI 10/9/17 HINGGA 17/9/17
.
==>> https://www.wasap.my/60163784959/promosimerdekaadave









No comments:

Post a Comment